Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
מרכז הידעתלת מימד

האתרים הטובים ביותר להורדת דגמי תכשיטים תלת מימד

שימוש בהדפסת תלת מימד בענף התכשיטים נמצא במגמת עלייה, בזכות שירותים מקצועיים להדפסת תלת מימד במחיר סביר ומגוון הדרכות רחב על מידול ושימוש בתוכנות תלת מימד, גרמו לשימוש בטכנולוגיה להיות נגיש יותר ויותר. עם זאת יצירת דגמי תלת מימד מאפס יכולה להיות עבודה די מאתגרת. משתמשים מתחילים עשויים להעדיף להוריד קבצי הדפסת תלת מימד ולא ליצור אותם בעצמם. אם אתם מחפשים את האתרים הטובים ביותר עבור הורדת קבצי תלת מימד, אלה פלטפורמות להורדה ורכישה של קבצי תלת מימד המובילים והמומלצים לענף התכשיטים.

בפלטפורמות הבאות ניתן למצוא קבצי תלת מימד פתוחים 3DM וקבצי תלת מימד סגורים STL המוכנים להדפסת תלת מימד.

GrabCAD

אחד האתרים הטובים ביותר להדפסת תלת מימד שתוכלו למצוא, ב- GrabCAD, תוכלו לגלות מיליוני דגמים וקבצים הניתנים להדפסה תלת-ממדית בחינם. האתר הוא בין הקהילות הגדולות ביותר להדפסת תלת מימד באינטרנט. הקהילה מורכבת ממהנדסים ומעצבים מקצועיים ועד יצרנים, מלבד קבצים תוכלו למצוא המון הדרכות. Grabcad כולל קבצי תלת מימד מכל הסוגים ובתוכו מאגר גם של תכשיטים.

CGTrader

CGTrader מציגה 1,080,000+ דגמי תלת מימד וכוללת קהילה מנוהלת המונה 2.90 מיליון משתמשים. CGTrader הוקמה בשנת 2011 עם מטרה ברורה להקים מרקטפלייס (שוק מקוון) ידידותי למעצבים המאפשר רכישה ומכירה של קבצי תלת מימד. הצוות של CGTrader מורכב מאנשי מקצוע ושותפים מנוסים מעולם התלת מימד, AR / VR, אנימציה, קמעונאות, הדפסת תלת מימד ותעשיות קשורות אחרות. באתר זה יש המון קבצי תכשיטים לרכישה והורדה בחינם.

https://www.instagram.com/p/B2OXNI0jDn3/

Jewelrythis

Jewelrythis ממוקמת בסן דייגו, קליפורניה, ארה"ב, והיא פלטפורמה מקוונת למציאת, ייצור ומכירה של עיצובים של תכשיטים תלת מימדיים – המקום המושלם הן למעצבים והן לצורפים יצרנים. Jewelrythis הוא המקום בו תכשיטנים ויצרני תכשיטים מגיעים בכדי למצוא עיצובי תכשיטים ייחודיים ויפים, זה גם המקום בו מעצבים מעלים את עיצובי התכשיטים שלהם בתלת מימד ומוכרים אותם לשוק עולמי. Jewelrythis מתחזקת קהילת תכשיטים לשיתוף, חיבור ודיון ברעיונות לעיצוב תכשיטים. 

https://www.instagram.com/p/CDdOUK2FiqU/

3DExport

3DExport הוא מרקטפלייס בו תוכלו לקנות ולמכור דגמי תלת מימד, האתר הושק בפברואר 2004, וכעת הוא אחד מהספקים הגדולים בעולם של תוכן תלת מימדי באיכות גבוהה. ניתן למצוא באתר מבחר של מאות קבצי תלת מימד של תכשיטים במחירים המתחילים ממספר דולרים בודדים.

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך

קניות (Jeweller Market)
No images found
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il