Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
טבעות אירוסיןמרכז הידע

עלות טבעות אירוסין: למה לצפות ואיך לחסוך

עלות טבעות אירוסין זה נושא מאוד רחב שיכול להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים כמו סוג המתכת, סוג האבן והעיצוב הכללי של הטבעת. חשוב להקפיד על תקציב בקניית טבעת אירוסין, אך חשוב גם להבין את העלויות השונות שנכנסות למחיר הסופי של הטבעת.

הגורם הראשון המשפיע על עלות טבעת האירוסין הוא סוג המתכת בה משתמשים. המתכות הפופולריות ביותר לטבעות אירוסין הן זהב ופלטינה (בשנים האחרונות הדרישה לתכשיטי פלטינה עלתה בקרב הישראלים). זהב מגיע במגוון קרטורות לכן טווח המחירים רחב, עם מחירים שנעים בין 800 ל-2000 ש"ח לטבעת בסיסית. פלטינה היא האופציה היקרה ביותר, כאשר המחירים מתחילים בסביבות 3000 ש"ח ומגיעים ל-5,000 ש"ח או יותר עבור טבעת פלטינה בלבד באיכות גבוהה ללא האבן המרכזית.

סוג האבן המשובצת בטבעת הוא המשפיע העיקרי בעלות הכוללת. יהלומים הם הבחירה הפופולרית ביותר עבור טבעות אירוסין, ומחיריהם יכולים להשתנות מאוד בהתאם לגורמים כמו גודל, איכות וחיתוך היהלום (4C'S). יהלום קטן ואיכותי עשוי לעלות רק 300 דולר, בעוד שיהלום גדול ואיכותי עשוי לעלות עשרות אלפי דולרים. אבני חן אחרות, כגון ספיר, רובי ואמרלד, הן גם אפשרויות פופולריות עבור טבעות אירוסין ויכולות להיות זולות יותר מיהלומים.

מואסוניט בליטושים שונים
אבן מרכזית מואסניט לטבעת אירוסין יכולה לעלות בין 100 ל-1,000 דולר

הנה כמה אופציות חלופיות לאבן מרכזית בטבעת אירוסין מוגבלת תקציב-

מואסניט

היא אלטרנטיבה פופולרית מאוד היום בטבעות אירוסין. יש לה מראה דומה מאוד ליהלום, עם ניקיון ובהירות מצוינים, אבל היא הרבה יותר זולה. אבן מרכזית מואסניט לטבעת אירוסין יכולה לעלות בין 100 ל-1,000 דולר, תלוי בגודל ובאיכות האבן.

ספיר 

ספיר היא אבן חן יפה ועמידה המהווה אלטרנטיבה ייחודית ובמחיר סביר ליהלום. הם מגיעים במגוון צבעים, כולל כחול, ורוד, צהוב וסגול, וידועים בקשיחותם ובעמידותם לשריטות. אבן מרכזית ספיר לטבעת אירוסין יכולה לעלות בין 200$ ל-1,500$, תלוי בגודל ובאיכות האבן. 

ספיר כחול
ספיר היא אבן חן יפה ועמידה המהווה אלטרנטיבה ייחודית ובמחיר סביר ליהלום

אמרלד

גם אמרלד היא אבן חן עשירה ותוססת המהווה אלטרנטיבה מדהימה ובמחיר סביר ליהלום. הם ידועים בצבע הירוק הייחודי שלהם ונחשבים לסמל של לידה מחדש והתחלות חדשות. אבן מרכזית אמרלד לטבעת אירוסין יכולה לעלות בין 200 ל-1,500 דולר, תלוי בגודל ובאיכות האבן.

בנוסף עוד גורם משמעותי בעלות התכשיט הוא כמובן בחירת עיצוב הטבעת. עיצוב פשוט וקלאסי יהיה בדרך כלל זול יותר מאשר עיצוב מורכב או מעוטר יותר. גם מספר היהלומים או אבני החן המשובצים בטבעת יכול להשפיע על המחיר. טבעת עם אבן אחת גדולה תהיה בדרך כלל משתלמת יותר מטבעת עם מספר אבנים קטנות יותר.

אז מה אתה יכול לצפות לשלם עבור טבעת אירוסין? קשה לתת טווח מחירים ספציפי, מכיוון שהעלות יכולה להשתנות כל כך בהתאם לגורמים שהוזכרו לעיל. עם זאת, כלל אצבע הוא להקציב לפחות כמה אלפי שקלים עבור טבעת אירוסין. חשוב לזכור שעלות טבעת אירוסין אינה משקפת את ערך הזוגיות שלכם, וזה בסדר להגדיר תקציב ולעמוד בו.

לסיכום, עלות טבעות אירוסין יכולה להשתנות מאוד בהתאם לסוג המתכת, סוג האבן ועיצוב הטבעת. חשוב להקפיד על תקציב ברכישת טבעת אירוסין, וישנן מספר אסטרטגיות בהן תוכל להשתמש כדי לחסוך כסף, כגון בחינת אבני חן חלופיות או בחירת מתכת פחות יקרה. בסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר הוא לבחור טבעת שמייצגת את האהבה והמחויבות שלכם אחד לשני.

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך

קניות (Jeweller Market)
אולי יעניין אותך
Close
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il