Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
לופה

"ההשראה שלי נובעת מהלקוחות שלי והסיפור שלהם" נועה קפלן מעצבת תכשיטים תחת הלופה

לנועה יש תשוקה בוערת לעיצוב תכשיטים שעוד לא נתקלנו בה, יכול להיות שזה בגלל המבטא הארגנטינאי שממיס אותך ברגע, אבל האמת היא שהיא באמת מאוהבת במקצוע שלה. אנחנו כבר מעריצים!!! הכירו את נועה קפלן.

שם העסק: Noah Kaplan ותק בתחום: 3 שנים

מתי ידעת שאת רוצה לעסוק בתכשיטים?

אחרי שלמדתי עיצוב נעליים והתחלתי תואר באמנות… עדיין היה חסר לי משהו ואז הבנתי, אני יכולה לעצב ולייצר בעצמי את כל התכשיטים שתמיד חלמתי עליהם… כן! אני רוצה את זה!

למי היית רוצה לעצב תכשיט?

וואו! לג׳וליה רוברטס, בטוח! איזה חיוך יש לה! זה מחזק את המחשבה שלי: חיוך זה כוח! זה אחד הדברים החשובים לי ביותר.

מה מיוחד בעסק שלך? במה את שונה מאחרים?

אני מוכרת בעיקר תכשיטים מעוצבים אישית במיוחד לכל לקוח שלי… יש בהם סיפור, משהו מרגש שמקשר ביני לבינם שנוגע ללב!

אני דוברת 3 שפות שמאפשרות לי לתקשר עם קהל רחב יותר של אנשים. היכולת להבין את הלקוח נותנת לי את האפשרות לייצר בשבילו תכשיט חלומי, ולהם את הביטחון לסמוך עלי שאני אדע מה הם רוצים.

תמונה: נועה קפלן

איפה למדת? מה למדת?

התחלתי את הלימודים שלי בשנקר במסלול אמנות רב תחומית. בשנה ב' לקחתי קורס צורפות במחלקה לעיצוב תכשיטים ופשוט התאהבתי. אני כל כך שמחה שעשיתי את המעבר הזה, זה אפשר לי להתקדם לעולם העיצוב והמכירות שאליו רציתי להגיע. היה לי מזל שכמה מרצים תפסו אותי חזק כדי להוציא ממני את כל הפוטנציאל שלי! גילי גולן זאת אחת מהם שאני הכי מודה לה בעולם ולוקחת השראה ולומדת כל כך הרבה ממנה. 

יש לך תכשיט אהוב? כמה זמן לקח להכין אותו? מדוע הוא מיוחד לך?

בטח! טבעת "עינב", עינב היא חברה טובה שלי. בן הזוג שלה ביקש ממני להכין את "הטבעת" בשבילה!! יש מרגש מזה? הקדשתי לזה את כל כולי, עיצבתי אותה במשך שבועיים וזה היה שווה! עינב אמרה לי כן! לפניו 😉 חחח

טבעת "עינב" תמונה: נועה קפלן שיבוץ: ברק מלול

המלצה על קולגה בענף?

ברק מלול 100%! העבודה שלו פשוט וואו. המנטור שלי. הוא נותן לי לאתגר את עצמי ואותו.

מי / מה ההשראה שלך? 

עיקר ההשראה שלי נובעת מהלקוחות שלי והסיפור שלהם. בנוסף MEYRAV SHAVIT לגמרי אחד המותגים האהובים עלי. היא משתמשת במלא אבנים ויוצרת שילובים מרתקים לשיבוץ.

איזה טיפ יש לך למעצב\ת מתחיל\ה?

תתאהבו במה שאתם עושים, האהבה הזאת תחזור אליכם 😊 למדתי את זה מחבר שמגדל עצי פרי עם כל האהבה שלו… ונשבעת שזה היה המנגו הכי טעים שאכלתי אי פעם!

תמונה: נועה קפלן

יש לך פרויקטים חדשים בתכנון/ באוויר?

כן, בטח! אני עובדת על קולקציה מדהימה חדשה 2021 ועל עוד כמה הזמנות מיוחדות!

איפה את רואה את עצמך עוד 10 שנים?

עוד 10 שנים וואו… אני מעבירה WORKSHOPS לנשים יזמות שרוצות לבנות את העסק שלהן ו/או שצריכות את הכוח והמוטיבציה לעשות ולזוז בעקבות המטרות והיעדים שלהן, במקביל ל-CONCEPT STORE, העסק שלי 😊

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך

קניות (Jeweller Market)
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il