Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
לופה

"אנשים זאת אחת הסיבות שנכנסתי לעסק הזה" רמי גיספן תכשיטן תחת הלופה

באמצעות ידע שעבר מאבא, הרבה קסם ואמונה, רמי עזב עתיד מזהיר בבנק והקים חנות ומפעל תכשיטים שהם קודם כל משפחה. ממגש קטן של טבעות ועד לחנות תכשיטים במתחם הבורסה – הכירו את רמי גיספן.

שם מלא: רמי גיספן

שם העסק: גיספן תכשיטי יהלומים

ותק בתחום: 10 שנים

אבן לידה: אופל

מתי ידעת שאתה רוצה לעסוק בתכשיטים ? 

גדלתי לתוך זה, אני חושב שידעתי כבר בגיל מאוד מוקדם שאני רוצה להצטרף לעסק המשפחתי. 

אבא שלי הוא לוטש ויצרן יהלומים, מגיל מאוד צעיר בכל חופש גדול וגם אחרי בית הספר הייתי קופץ אליו למפעל והוא היה מלמד אותי על יהלומים. בגיל 18 זה התחיל להיות יותר רציני ובגיל 20 כבר למדתי ללטש יהלומים ועבדתי בייצור תכשיטים. את העסק "גיספן תכשיטי יהלומים" הקמתי בגיל 24.

העסק הוא מפעל לייצור תכשיטים וחנות תכשיטים. אנחנו יכולים לייצר כל תכשיט ונותנים את החבילה המשולמת ללקוח. שירות אדיב וייעוץ מקצועי. רוב התכשיטים שאנחנו מייצרים הם בעיצוב אישי ללקוח, החל מהרעיון ועד לתכשיט הסופי.

איך עשית את המעבר מיהלומים לתכשיטים?

אחרי הצבא למדתי את העסק המשפחתי ופחות משך אותי החלק של הייצור. 

מאוד רציתי לעבוד עם אנשים וגם עם מספרים. עשיתי תואר ראשון בכלכלה ובזמן התואר עבדתי בבנק. בשלב כלשהו הבנתי שאין לי יותר מדי אפשרויות קידום בבנק, והתחלתי לחפש משהו שמתאים לאופי שלי. ככה בעצם הגיע הרעיון של התכשיטים, שהוא בעצם משלב גם אינטראקציה עם אנשים וגם את הידע שלי ביהלומים. ככה התחלתי עם מגש קטן של טבעות כאשר עם כל רווח שהיה לי, הגדלתי את העסק עוד קצת, עד שהגעתי לחנות שלי כיום.

מה מייחד את העסק שלך?

מה שמייחד אותנו בעיקר וזאת לא סיסמה, זה השירות שלנו והמוצר הסופי. 

אנחנו נותנים לכל לקוח שירות באמת טוב! ואני אסביר גם מה זה אומר: 

קודם כל מבחינת הבנת הצרכים והתקציב. אנחנו באמת עובדים על להתאים לכל לקוח את החבילה המושלמת עבורו. השירות שלנו לא נגמר ברכישה, אם הלקוח התבלבל או חלילה קיבל תשובה שלילית בהצעה או מכל סיבה שהיא רוצה להחזיר תכשיט, אנחנו נותנים החזר כספי מלא (!) ל30 יום.

בנוסף אנחנו נותנים אחריות לכל החיים על התכשיט. 

וכל זה, כי באמת אכפת לנו! אין אצלנו לקוח לא מרוצה. לקוח לא מרוצה זה לקוח שאני מחזיר לו את הכסף ואנחנו נפרדים כידידים. לכן רוב הלקוחות שלנו באים מהמלצות, אפילו שאנחנו במיקום מרכזי במתחם הבורסה ברמת גן.

איך הקורונה השפיעה על העסק? 

מבחינת עבודה ספגנו פגיעה, אמנם לא רצינית, אבל עדיין פגיעה. המכירות אונליין התחזקו וזה מה שעזר לנו לעבור את התקופה יחסית בשלום. אישית, היה לי קצת קשה כי פתאום אתה מאבד את השירות הפרונטלי ואנשים זאת אחת הסיבות שנכנסתי לעסק הזה.

יש לך תכשיט אהוב?

יש המון! אבל אחד התכשיטים האהובים עלי זה תכשיט שעיצבתי בשיתוף פעולה עם אשתי, התכשיט שובץ עם טייפרים בגדלים שונים ויהלומים עגולים. המשחק הזה שכל אבן בחיתוך אחר הופך אותה באמת ליצירת אמנות. 

הטבעת הזאת מאוד פופולרית בחנות… אחד הדברים האהובים עלי בטבעת הזאת, הוא שהיא נורא קשה לייצור, אז מעטים המתחרים שיעתיקו אותה. בזמנו לקח לי חודשיים לתכנן וליצר אותה, היום זה קורה בשבועיים 🙂 

אישיות מפורסמת שהיית רוצה לעצב לה תכשיט ?

מייקל ג'ורדן זה חלום שלי. אני מעריץ אותו. 

תמונה: ג'ולר

"אחד התכשיטים האהובים עלי זה תכשיט שעיצבתי בשיתוף פעולה עם אשתי, התכשיט שובץ עם טייפרים בגדלים שונים ויהלומים עגולים. המשחק הזה שכל אבן בחיתוך אחר הופך אותה באמת ליצירת אמנות."

יש לך טיפ לבעל עסק בתחילת דרכו?

אל תשתמש בכסף שאין לך. רוב העסקים החדשים בענף קורסים בגלל משיכה של סחורה בתשלומים ואז באירוע לא צפוי כמו הקורונה למשל, הם מוצאים את עצמם חייבים הרבה כסף בחוץ. להתחיל בקטן מהמוצרים שאתה הכי אוהב ולהתקדם לאט לאט. הגדילה היא אמנם איטית אבל היא נכונה. זה מה שגרם לי לשרוד כל השנים.

המלצה על קולגה בענף 

דורון מירב. 

הדבר שאני הכי אוהב בדורון זה שהוא יוצא דופן מכל השאר. הוא מאוד פרפקציוניסט ופדנט. כל תכשיט שלו הוא באמת ייחודי לו ואני מאוד מעריך את זה אצלו.

בתחילת הדרך סוג של אימצתי אותו ונתתי לו במה. הוא הגיע ממקום אחר לגמרי – עולם הטכניון ופיסול.

נראה לי שהוא הופתע מאוד לטובה מהרצון שלי לעזור לו. פיניתי לו מקום בויטרינה שלי והסברתי לו על זהב ועל יהלומים. מאז הוא למד הרבה ולדעתי גם עבר אותי בהרבה דברים. הוא וערן מדהימים ואני ממליץ עליהם בחום!

יש לך פרויקטים חדשים בתכנון?

יש משהו שאני רוצה לעשות כבר המון זמן! תכשיטי גברים. היום כמעט ואין תכשיטי גברים שעשויים זהב ויהלומים במחירים זולים יחסית.

מה שקיים מאוד יקר ורוב השוק של הגברים זה בעיקר תכשיטי אופנה עשויים מכסף, עם שילוב של עור ומתכות אחרות. המחשבה הזאת רצה אצלי כבר המון זמן. מקווה להגיע גם לזה 🙂

מה היהלום הכי גדול שהחזקת? 

כשגדלתי, אבא שלי בתור יצרן יהלומים, ייצר יהלומים בשווי של מיליונים. 

יצא לי לראות אבן 500 קראט גולמי אבל לא ליטשתי אותה. רק נגעתי בה. על אבן כזאת עובדים שנתיים. 

מה דעתך על יהלומי מעבדה?

יהלומי מעבדה זה נושא מסובך לתכשיטנים. מבחינת צורך, יש לזה צורך בשוק. אני חושב שזה מתאים למתנות ולא לטבעות אירוסין. אם מישהו מחפש לעשות צמיד טניס או טבעת מתנה עם אבן גדולה, יהלומי מעבדה יכולים מאוד להתאים. יהלומי מעבדה באמת נותנים את האפשרות לעשות מתנה מושקעת ויפה ולא להתפרע במחיר. 

טבעות אירוסין זה סיפור אחר. לטבעות אירוסין, אתה רוצה את הדבר האמיתי עם ההיסטוריה המטורפת.

בהרבה מקרים, היהלום עובר בירושה מסבתא או אמא ובאמת יש שם נכס שצריך לשמר, אבל למתנות זה מדהים. מי יודע, אולי אשלב את זה בקולקציית הגברים שלי 😉

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

תגובה אחת

  1. ממליץ לכל אחד ואחת לבוא לחנות של רמי, שירות סופר אדיב ומקצועי. לרמי יש אישיות מלבבת שקורנת בחנות ומשפיעה מאוד גם על יתר העובדים והלקוחות!
    התכשיטים הם ברמה הכי גבוהה שיש בכל טווח מחירים, כלומר עבור הכסף שתשלמו תקבלו את המקסימום בשוק מבחינת איכות חומרי הגלם, איכות גימור המוצר, ההתאמה האישית והשירות.
    אני כבר קניתי לא מעט אצל בגיספן תכשיטים ואשתי עפה על המתנות!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך

קניות (Jeweller Market)
אולי יעניין אותך
Close
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il