Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
מרכז הידעתלת מימד

תוכנות תלת מימד לענף התכשיטים

 טכנולוגיה משנה (ותמשיך לשנות) את ענף התכשיטים – מפלטפורמות מסחר אלקטרוני ופתרונות ענן ועד גידול יהלומים ואבני חן יקרות. עיצוב בעזרת מחשב (CAD), הדפסת תלת מימד והדמיות תכשיטים ריאליסטיות מביאים איתם התרגשות לבעלי החנויות ולקונים. יותר ויותר חנויות יצטרכו ליישם את הטכנולוגיות הללו אם הן באמת רוצות להישאר תחרותיות.

תוכנות תלת מימד תכשיטים

בואו נסקור את התוכנות הפופולריות ביותר המשמשות לתכנון ומידול תכשיטים בתלת מימד.

ZBRUSH – תוכנת תלת מימד

התוכנה מספקת את החופש האמנותי שבפיסול תלת ממדי דיגיטלי. ZBrush מאפשרת לך ליצור צורות טבעיות עם עקומות מושלמות,מה שנותן לתכשיטים והדגמים שלך תחושה של תכשיט בעבודת יד. התוכנה ZBrush היא המומלצת ביותר ליצירת מרקמים מפורטים ומדוייקים.
להורדה

View this post on Instagram

A post shared by Pixologic ZBrush (@zbrushatpixologic) on

RHINO – תוכנה לעיצוב תלת מימד

Rhinoceros (בדרך כלל מקוצר Rhino) היא התוכנה הפופולרית ביותר.
Rhino משמשת בתהליכים של עיצוב בעזרת מחשב (CAD), ייצור בעזרת מחשב (CAM), הדפסת תלת מימד והנדסת רוורס בתעשיות הכוללות אדריכלות, עיצוב תעשייתי (למשל עיצוב רכב,נעליים), וכמובן עיצוב מוצר (למשל עיצוב תכשיטים) לתוכנה קיימות מספר גרסאות על אחת מהן נפרט בהמשך.
להורדה

RHINOGOLD – עיצוב תלת מימד

אם אתם מתעניינים מעט במידול תכשיטים בתלת מימד , אין סיכוי שלא שמעתם על ריינו. התוכנה פופולרית במיוחד בארכיטקטורה או בעיצוב תעשייתי מכיוון שהיא יכולה לעזור ליצור דגמים מורכבים ומדויקים. קיימות מספר גרסאות ואחת מהן היא מעניינת במיוחד עבורכם אם תרצו לעצב תכשיטים: היא נקראת RHINO GOLD. התוכנה מוקדשת לעיצוב תכשיטים ומאפשרת ליצור תכשיטים מדוייקים מאוד ונוחים ליצור.

בריינו גולד יש מבחר גדול של רכיבי תכשיטים. וניתן לעשות איתם כל מה שרק תרצו, כמו טבעות, עגילים, צמידים, תליונים וכו '. ניתן גם לבנות את התכשיטים שלך מאפס עם מספר כלים ליצירת עיצוב ייחודי וחסכון בזמן! כמו מודול חריטה, פריסת שיבוץ, משקל מתכות ועוד.
להורדה .

MATRIX GOLD

התוכנה הפופולרית והאיכותית ביותר לעיצוב תכשיטים.
MatrixGold היא התוכנה היעילה ביותר לעיצוב תכשיטים הקיימים בשוק. בדומה לריינו גולד במטריקס גולד ניתן לתכנן חלקים בהתאמה אישית.
תוכנת מטריקס גולד נבנתה בכדי לחסוך זמן בעבודת העיצוב באמצעות כלים מיוחדים וממשק מאוד נוח ומלא ליצירת תכשיטים. התוכנה מספקת בנק חלקי תכשיטים מרשים הכולל יכולת התאמת פריטים לכל מידה וצורך.
להורדה

View this post on Instagram

A post shared by Gemvision Corporation (@gemvisioncorp) on

3DESIGN

3Design היא גם תוכנת CAD המיועדת לחלוטין לעיצוב תכשיטים. בעזרת התוכנה תוכלו ליצור פריטים פורטים במיוחד. התוכנה מאפשרת לך לראות הדמיות פוטוריאליסטיות של דגמי התלת מימד שלך לפני שאתה מדפיס אותם.
התוכנה נותנת עיבוד מציאותי בעזרת טכנולוגיית גרפיקה של משחקי וידאו. הממשק די אינטואיטיבי, וקל (ביחס לשאר התוכנות) ללמידה עם קצת אימונים.
להורדה

JEWELRY CAD DREAM

התוכנה לא עוסקת רק בעיצוב אלא גם בתהליך הייצור. היא מאפשרת לך להכין את הדגמים ביעילות להדפסת תלת מימד, לבחור את הכיוון הטוב ביותר ולהבטיח ייצור חלק.
עם 30 שנות ניסיון! התוכנה העוצמתית הזאת מציעה כלים שחוסכים זמן רב, בשילוב עם מנוע מידול היברידי, וכלים לתכשיטים תוכל לייצר עיצובים מתוחכמים. ולבצע הדמיות מציאותיות.
להורדה

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך

קניות (Jeweller Market)
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il