Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
מרכז הידעיהלומים

יהלומי salt & pepper כל מה שצריך לדעת

אולי שמעתם על יהלומי  salt & pepper בעבר, אבל מעטים האנשים אשר יודעים הרבה על מה הם. האבנים הייחודיות הללו עדיין לא שולבו סופית בטבעות אירוסין. עם זאת, לאחרונה ניתן לראות עלייה בטרנדיות ביהלומים המיוחדים הללו.

בכתבה נלמד על מה הם יהלומי  salt & pepper, כיצד הם שונים מיהלומים מסורתיים ועל תכונות המפתח של אבני החן המיוחדות הללו.

מהו יהלום  salt & pepper?

המונח "יהלום salt & pepper" מתייחס ליהלום עם תכלילים הנראים שחור ולבן. לחלקם יהיו יותר תכלילים מאחרים, ואין שני יהלומים דומים – חלקם כהים, אחרים בהירים ומוארים עם מעט פגמים זעירים, בעוד שאחרים יכולים להיראות כמעט אפורים. 

בדיוק כמו יהלומים קלאסיים, יהלומי מלח ופלפל הם נדירים ובעלי ערך באופן דומה. ההבדל העיקרי הוא במראה, כך שאם אתם מחפשים משהו קצת פחות מסורתי, יהלום salt & pepper עשוי להיות הבחירה המושלמת. 

ככל שיותר תכלילים באבן, כך היהלום עשוי להיות פחות נוצץ

האם יהלומי  salt & pepper נוצצים?

בעוד שיהלומים מסורתיים מלוטשים כדי לשפר את הברק שלהם יהלומי salt & pepper מלוטשים כדי להדגיש את התכלילים והדוגמאות הייחודיות באבן.

לכן, ככל שיותר תכלילים באבן, כך היהלום עשוי להיות פחות נוצץ. זה לא אומר שכל יהלומי המלח והפלפל משעממים. זה פשוט תלוי במספר התכלילים בתוך היהלום, כמו גם באופן חיתוך היהלום.

בעוד שיהלומים מסורתיים מלוטשים לעתים קרובות לצורות קלאסיות, יהלומי  salt & pepper נחתכים לפעמים לצורות משוכללות יותר, כדי לנטרל את הפחתת הברק מהאבן.

האם יהלומי  salt & pepper מחזיקים מעמד?

בהתחשב בכך שהם עדיין יהלומים, יהלומי  salt & pepper עמידים יותר מאבנים רבות אחרות. הם מעט יותר עדינים בגלל התכלילים שלהם, בהיותם יהלומים, הם לא ישרטו.

כמה עולה יהלום 1 קראט מלח ופלפל?

עלות היא סיבה נוספת לשקול טבעת אירוסין  salt & pepper. בהשוואה ליהלומים מסורתיים, יהלומי salt & pepper יכולים להיות הרבה יותר זולים – תלוי בסגנון ובחיתוך. כמו בכל יהלום, המחיר יהיה תלוי בדירוג האבן, החיתוך והגודל. עם זאת, באופן כללי, טווח המחירים יכול לנוע בין 150 ל-2000 דולר לקראט.

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך

קניות (Jeweller Market)
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il