Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
לופה

"לא לוותר ולהאמין באומנות שלך" שרית מדמון מעצבת תכשיטים תחת הלופה

את העסק שלה היא פתחה רשמית רק לפני שנה כמובן שבכל עסק חדש יש אתגרים.. ואז באה הקורונה. דוכנים, תערוכות ואירועים התבטלו ומשם בא הרעיון ליצור תערוכות תכשיטים וירטואליות במטרה להעניק במה נוספת וחשיפה למעצבים ישראליים. הכירו את שרית מדמון.

שם עסק: SARITA.DESIGN ותק בתחום: 5 שנים

מתי ידעת שאת רוצה לעסוק בתכשיטים?

תמיד אהבתי ליצור. תכשיטים היו בין הדברים הראשונים שעניינו אותי, ההתעסקות בחומר ויצירת מוצר.

מה מיוחד בעסק שלך? במה את שונה מאחרים?

בעסק שלי אני מנסה להעביר תחושות דרך יצירה. ליצור בחומרים מגוונים ולהעניק לאחרים את המתנה המיוחדת שתיתן ערך מוסף עבורם, חוויה שאין שני לה. חשוב לי לשמור על מחירים שפויים, במיוחד בתקופת הקורונה, אך גם באופן כללי כדי שכולם יוכלו ליהנות מהאומנות שלי.

איפה למדת? מה למדת?

למדתי תואר ראשון בעיצוב תעשייתי במכון אבני ועשיתי תואר משולב באוניברסיטה הפתוחה במדעי הרוח. לאחר מכן המשכתי ללמוד צורפות בשנקר.

כיצד הקורונה השפיעה\שינתה את העסק שלך?

אומנם אני עוסקת באומנות ויצירה מזה חמש שנים, אך את העסק שלי פתחתי רשמית רק לפני שנה. כמובן שבכל עסק חדש יש אתגרים.. ואז באה הקורונה. דוכנים ואירועים שתכננתי התבטלו והבנתי שאני צריכה להמציא את עצמי מחדש, ולתת דגש על רכישות אונליין. משם בא לי הרעיון ליצור תערוכות תכשיטים וירטואליות, לאגד מעצבות ומעצבים מהתחום ולהעניק חשיפה נוספת דרך הרשתות החברתיות. בנוסף, פתחתי בלוג בו אני כותבת כל יום חמישי על אחת המעצבות בתערוכות שלי כדי לתת עוד פוש בפרסום ולשים כל אחת במרכז. בנוסף, בעקבות הקורונה התחלתי לצייר בשביל הנפש 🙂 ועכשיו אני גם מוכרת ציורי נוף שלי.

יש לך תכשיט אהוב?

אני אוהבת את כל העיצובים שלי, אך כן יש לי ליין שרשראות מנייר ממוחזר שאני מאוד גאה בו. בזמן לימודי בעיצוב תעשייתי יצא לי לעבוד עם חומרים שונים ומגוונים וכך נוצר פרויקט קטן של תכשיטים מנייר ממוחזר שהעברתי אותו תהליך של הקשחה וצבע ויצרתי תליונים מהממים ומיוחדים.

"יש לי ליין שרשראות מנייר ממוחזר שאני מאוד גאה בו"

המלצה על קולגה בענף?

עומר משיח. יצא לי להכיר אותו בעקבות אחת התערוכות שיצרתי והוא הציג אצלי. תכשיטים מיוחדים מאוד המתאימים לנשים וגברים כאחד, בעלי נוכחות חזקה ומעבירים חוויה ללקוח.

מהיכן את שואבת את ההשראה שלך?

השראה יכולה להגיע מכל מקום. אני מאוד אוהבת צורות גיאומטריות וטבע. אני יוצאת הרבה לטיולים רגליים ולוקחת מהנוף סביבי רעיונות חדשים ומרגשים.

איזה טיפ יש לך למעצב\ת מתחיל\ה?

הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת הוא לא לוותר ולהאמין באומנות שלך. ענף התכשיטים מלא ביוצרים טובים וכל אחד צריך למצוא את הדבר המיוחד בו ולהעביר אותו דרך התכשיט.

יש לך פרויקטים חדשים בתכנון/באוויר?

אני תמיד מחפשת שיתופי פעולה מעניינים. כפי שסיפרתי כרגע הפרויקט החדש שאני עובדת עליו הוא מיזם התערוכות שלי. אני מנסה לקדם אותו ולצרף אליו כמה שיותר יוצרים בתקווה שייתן חשיפה רבה ויניב פירות. בנוסף, יצרתי ליין חדש של תכשיטים עם חרוזים בהשראת הטבע. ליין שמח וצבעוני.

איפה את רואה את עצמך עוד 10 שנים?

אומנות ועיצוב הם חלק משמעותי מחיי. אני מאמינה שהמותג שלי יפרח ויתפוס תאוצה. אני אמשיך לעבוד מהסטודיו שלי ואשמח לקוחות בארץ ובחו"ל ואשתתף בפרויקטים שונים ומעניינים.

מעבר למיזם התערוכות

 

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך

קניות (Jeweller Market)
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il