Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
מרכז הידעאבני חן

הכי טרנדי – אבני חן חצי יקרות

עם צבעים עמוקים ומהפנטים תכונות קסומות ומראה מלוטש, אבני חן יקרות למחצה שיעוררו אתכם בבוקר ויפחיתו את הלחץ והחרדה או לפחות ישדרגו את הלוק 🙂 הנה רשימה חלקית של אבני החן הפופולריות ביותר המשמשות לתכשיטי אבנים יקרות למחצה ומתכות אצילות.

אופל - Opal

לאופל יש תכונה ייחודית של השתקפות אור באופן שמשנה את צבעה. האבן מייצרת תכלילים דמויי קשת באור ונראית מדהים בכל עיצוב תכשיטים. ככל שהאבן כהה יותר, ובעלת מספר צבעים, כך היא נדירה ויקרה יותר.

אמטיסט - Amethyst

פעם היו אמטיסטים אבני חן של מלכים ומלכות. כמובן שבשלב מסוים הם גילו את היהלומים 💎 והאבנים איבדו מעט ממעמדם עם זאת, הם עדיין פופולריים מאוד כיום בגלל צבעם הסגול הייחודי והקשר העתיק לרוחניות. סיבה נוספת לאהוב תכשיטי אמטיסט היא העמידות של האבן.

אקוומרין - Aquamarine

עם ברק חזק וצבע אלגנטי שהופכים אותה לאחת מאבני החן הנחשקות ביותר לתכשיטי אבנים יקרות למחצה. אם בפני עצמה או כאבן תומכת, האקוומרין נראית ומרגישה מאוד אלגנטית. אנשים רבים מאמינים שאבן האקוומרין יכולה להפחית את הלחץ וחרדה, זה יכול להיות קשור לצבע הכחול והמרגיע שלה. עוד על אקוומרין

מורגנייט

האבן קיימת במגוון צבעים הכוללים ורוד, אפרסק, סגול וסלמון. האבנים הוורודות הן המבוקשות ביותר כיום. הגוונים העמוקים יותר נוטים להיות הרבה יותר נדירים ובעלי ערך. בסולם מוס, המורגניט עומדת על 7.5 מורגניט היא אלטרנטיבה נהדרת ליהלומים בגלל השילוב בין קשיות, עמידות, בהירות וגוון רך.

אוניקס - Onyx

עם צבע שחור עמוק ומהפנט ומראה מלוטש, מדובר באחת האבנים הפופולריות ביותר לתכשיטי אבנים יקרות למחצה כיום. המצרים סגדו לה והאמינו בתכונותיה הקסומות. אנחנו לא סגורים על הקסם, אבל אנחנו בטוחים בזה שתכשיט אוניקס ישדרג מאוד את המראה שלך.

סיטרין- Citrine

שמה של האבן בא מהמילה הצרפתית "ציטרון" ומשמעותה לימון. עם זאת, הציטרין היא אבן חן יפיפיה בעלת צבע כתום עז למדי, יצרני תכשיטים משתמשים בציטרין בעיצובים רבים של תכשיטים מאבנים יקרות כאבן חן תומכת וגם כאבן מרכזית. יש אנשים שמאמינים כי לאבן זו יש תכונות ממריצות, ממש כמו קפה.

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך

קניות (Jeweller Market)
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il