Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
חדשותאיקומרס

אינסטגרם שופס ופייסבוק שופס פתוחים לישראל

Facebook Shops היא חוויית קניות מותאמת לנייד, המאפשרת לעסקים ליצור בקלות חנות מקוונת בפייסבוק ובאינסטגרם. Shops מאפשרת למכור ולספר את סיפור המותג שלכם אפילו אם אין לכם אתר.

ב-Facebook Shops תוכלו ליצור קשר עם הלקוחות דרך WhatsApp‏, Messenger או Instagram כדי להשיב לשאלות, להציע תמיכה ועוד.

לקוחות יכולים למצוא חנויות בדף הפייסבוק של העסק או בפרופיל האינסטגרם, או לגלות אותם באמצעות סיפורים (story) או מודעות. בנוסף ניתן לשמור מוצרים שאתם מעוניינים בהם ולבצע הזמנה – באתר העסק.

צילום מסך facebook shops

נעים להכיר אינסטגרם שופס 

 FACEBOK מאפשרים לכל עסק להקים חנות מקוונת אחת לגישה של לקוחות הן בפייסבוק והן באינסטגרם. יצירת החנות היא חינמית ופשוטה. עסקים יכולים לבחור את המוצרים שהם רוצים להציג מהקטלוג שלהם ואז להתאים אישית את המראה של החנות שלהם עם תמונת קאבר וצבעי המותג. המשמעות היא שכל עסק, לא משנה גודלו או תקציבו, יכול לפתוח חנות  ולהתחבר ללקוחות בכל מקום ובכל זמן.

Facebook Shops מותאמת לפלטפורמות המכירה הגדולות כמו Shopify‏ ו WooCommerce‏ והאינטגרציה פשוטה.

פייסבוק מבטיחים כי בעתיד יבואו עוד שינויים כגון שידורים חיים ומועדוני לקוחות. אנחנו נעדכן אבל בהחלט יש למה לצפות. 

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך

קניות (Jeweller Market)
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il