Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
איקומרס

הקמת חנות אטסי (Etsy) בכמה שלבים פשוטים

פתיחת חנות Etsy עשויה להיראות כמו משימה מורכבת. אך במציאות, פתיחת חנות Etsy היא פשוטה ונוחה. אטסי (Etsy) היא זירת מסחר אלקטרונית בין לאומית המעניקה פלטפורמה מצוינת למכירת תכשיטים שונים ללקוחות בארץ ובעיקר בחו"ל. אטסי היא אחת מזירות המסחר האלקטרוני הפופולריות ביותר בעולם, והפעילות העסקית בה רחבת היקף וכך גם ההזדמנויות הכלכליות שהפלטפורמה מציעה למעצבי תכשיטים המעוניינים ליצור לעצמם פעילות בינלאומית ולהגדיל את קהל הלקוחות שלהם לשוק העולמי.

במדריך נלמד כיצד להקים חנות אטסי בכמה שלבים פשוטים.

יצירת חשבון ETSY

טיפ חשוב לפני פתיחת החנות: אם יש לך מכר או חבר עם חנות קיימת בקשו ממנו לינק הפניה ותוכלו לקבל הטבה של העלאת 40 מוצרים ראשונים בחינם אם אינכם מכירים אף אחד עם חנות אטסי דאגנו לכם לקישור עם ההטבה

השלב הראשון לפתיחת חנות Etsy הוא פשוט, עליך ליצור חשבון. ניתן להקים חשבון בקלות על ידי לחיצה על הקישור "Sign in" ואז על כפתור "Register". לאחר מכן תתבקשו להזין דוא"ל, שם משתמש וסיסמה.

יש גם אפשרות ליצור חשבון Etsy באמצעות חשבון Google ,Facebook או Apple.

הגדרה ראשונית

בשלב הבא נגדיר מספר דברים:

  • שפת ברירת המחדל של החנות שלך, שהיא השפה שבה יתוארו הפריטים שלך.
  • ארץ המקור שלך – ממנה תשלח את התכשיטים.
  • המטבע העיקרי בחנות – המטבע איתו תרצה לנהל את החנות שלך.
  • המחויבות שלך לחנות – האם מכירת המוצרים שלך היא משרה מלאה או משרה חלקית. שאלה זו מיועדת למטרות מידע בלבד ולא תשפיע על הגדרת החנות שלך.

חשוב לדעת לאחר פתיחת החנות תוכל/י לבחור שהמערכת תתרגם את הדף שלך לשפות אחרות.

בחירת שם לחנות

השם יכול להיות כל דבר שתרצו, כל עוד הוא לא מפר את ההנחיות של אטסי:

4 עד 20 תווים, ללא רווחים או תווים מיוחדים, לא שם שכבר נמצא בשימוש על ידי מוכר אחר, ללא הפרות של סימנים מסחריים ומיותר לציין 🙂 ללא גסויות. זה הזמן להתחיל להיות יצירתיים, שם מסקרן וקליט אשר משקף את התכשיטים והעסק שלך.

הוספת פריטים ראשונים לחנות שלך

השלב הבא להקמת חנות תכשיטים ב Etsy הוא התכשיטים שלך

תמונות – Etsy ממליצים להשתמש לפחות בחמש תמונות לפריט, כך שלקוחות יוכלו לראות את המוצר שלך מזוויות שונות. גודל התמונות של התכשיטים יהיה לפחות 2,000X2,000 פיקסלים מרובעים.

התאמת תמונה ראשית – התמונה הראשית של המוצר שלך היא תמונה מייצגת אותה הלקוחות רואים ב"חלון הראווה" שלך. התמונה תופיע גם בחיפוש ובמקומות נוספים ב- Etsy.

השלם את פרטי התכשיט שלך – תן לפריט שלך כותרת המתארת ​​את המוצר, מוגבל ל 140 תווים, ספק תיאור מעמיק וסקירה כללית של המוצר. כמו כן פרטים נוספים כמו קטגוריה, חומרים, צבעים, אבני חן, התאמה אישית, אירועים (סיום לימודים\חג וכו'…) מידות סוג המוצר ועוד. לא כל השדות חובה אך כדאי למלא כמה שיותר במידע רלוונטי.

לכל פריט יש 13 תגיות אטסי ממליצים לנצל את כל 13 התגיות הזמינות לפריט. קונים מוצאים את הפריט שלך על ידי חיפוש מילות מפתח בסרגל החיפוש, אז שווה לנסות מעט הנדסה לאחור ולחשוב מה הלקוח יכול להקליד בחיפוש כדי לגלות את הפריט. מומלץ להשתמש במילות מפתח אלה כתגיות למוצר שלך.

השלם את המלאי והתמחור שלך – הזן את מחיר המוצר, הכמות (אם יש לך יותר מאחד במלאי) ווריאציות המותאמות לתכשיט (אם לתכשיט יש יותר מוריאציה אחת של אותו מוצר, כמו גדלים, חומרים, או צבעים).

מחיר המשלוח – כאן תכלול את כל הפרטים הדרושים על תהליכי המשלוח שלך, שירותי המשלוח שבהם אתה משתמש, עלויות, ארץ מוצא, זמן עיבוד וכד'. בהמשך, מומלץ להגדיר "פרופילי שילוח" לפי מיקום בעולם כך שתוכל לעדכן במהירות פריטים באותה עלות משלוח.

פרסום המוצר

באפשרותך להציג תצוגה מקדימה של המוצר כדי לראות כיצד הוא יראה ללקוחות.

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קניות (Jeweller Market)
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il