Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
מגזין
Trending

תכשיט מרגש זו המטרה!

זאת בהחלט השנה של מייקל לואיס וקשה לפספס את כמה שהוא מאושר.  ("ברגע שהמטרה שלי בחיים היא להיות מאושר כל השאר מגיע לבד") הוא מופיע בעונה הנוכחית של הישרדות VIP 2021 וגם בעונה החדשה של צומת מילר. בנוסף לכל זה הוא מרצה, עובד על קורס אונליין חדש והתחביב האהוב עליו הוא עיצוב תכשיטים! ("זה כבר חלק בלתי נפרד ממני")

שם מלא: מייקל לואיס

אבן לידה: טורקיז

אנחנו נפגשים לשיחה במרפסת של הסטודיו של עומר ("השותף שלי ליצירה בעולם התכשיטים") יש משהו קסום בחיבור של עומר ומייקל והמותג שלו BE.OM ("הוא מדבר ומשדר בדיוק את ראיית עולמי. להיות נוכח וקשוב לרגע.")

יש לך מוטו לחיים/ אמונה שמלווה אותך?

המנטרה שמובילה אותי בחיי היום יום היא להיות מאושר, ברגע שהמטרה שלי בחיים היא להיות מאושר כל השאר מגיע לבד.

אני לא מאמין בדרמה ובאנרגיות שליליות, הכול מבחינתי הוא שיעור וכולנו תלמידים.

כל דבר שעיניי רואות בעולם צריך להיות השראה, רק ככה אני יכול למצוא ערך בכל דבר שאני עושה.

אם לא היית דוגמן במה היית עוסק?

החלום הכי גדול שלי היה להיות שחקן כדורסל מקצועי.

התחלתי בתור בלוגר והפכתי לדוגמן ושחקן, עם השנים נחשפתי לצד השני של המצלמה – לצילום עצמו.

כיום אני מצלם תוכן לעמוד האונלי פאנס שלי, בנוסף לזה אני גם מצלם תכנים ללקוחות בארץ ובחו״ל בכל מיני תחומים – ממלונאות למוטוריקה, לאופנה וטיולים. בנוסף אני מקדם אותם שיווקית אצלי באינסטגרם וכמו כן מייצר תכנים ייעודיים על פי בקשת הלקוח.

תמונה: The cr3ators

מה אנשים יופתעו לגלות עליך?

 שאני בן אדם מאוד רוחני, שאני דובר 5 שפות, שאני מרצה על אורח חיים, משמעת ואיזון ושאני כותב ספר.

איפה אתה רואה את עצמך עוד 10 שנים?

אני רואה את עצמי על האקרנים הגדולים. בסרטים. בסדרות. מרצה על במות, מטייל בעולם מצלם וחוקר את העולם הגדול והתרבויות השונות בו. זה מה שמעשיר אותי ומשאיר אותי חי ובועט. להיות כל הזמן בתנועה.

מה אתה עושה היום?

היום אני מתעסק בצילום ויצירת תכנים, משחק, מופיע בעונה הנוכחית של הישרדות VIP 2021 וגם בעונה החדשה של צומת מילר. בנוסף לכל זה אני גם מרצה, עובד על קורס אונליין חדש והתחביב האהוב עליי הוא עיצוב תכשיטים!

איך נוצר החיבור בינך לבין be.om?

עומר, השותף שלי ליצירה בעולם התכשיטים פנה אליי באינסטגרם. ראיתי את הפרופיל המושלם שלו ואת האסתטיקה המדויקת שלו ועניתי לו ישר!

נפגשנו לקפה, קיבלתי ממנו טבעת והצעתי לו שיתוף פעולה ושנעצב קולקציה שלי ושלו ביחד. למזלי הוא הסכים!

מאז אנחנו חברים טובים. יצא לי להכיר בן אדם שמדבר את אותה השפה ורואה את העולם מאותה זווית.

אני חושב שיש משהו מאוד קסום בחיבור שלי ושל עומר והמותג שלו, BE.OM שמדבר ומשדר בדיוק את ראיית עולמי – להיות נוכח וקשוב לרגע.

איך אתה השפעת על עיצוב הקולקציה ומה היה חשוב לך להציג?

את הקולקציה הראשונה שלנו עיצבנו יחד תחת הנושא של אלמנטים וחיבור לטבע. רואים את החיבור השורשי שלנו לאמא אדמה ולאלמנטים המדהימים שסובבים אותנו בכל רגע נתון. התוצר הסופי והרוח שלנו מוטמעים בקולקציה הראשונה שלנו יחד!

מה התכשיט הראשון שקנית לעצמך?

האמת היא שאף פעם לא התחברתי לתכשיטים. הטבעת של עומר היא התכשיט הראשון שאי פעם ענדתי על עצמי. מאז אני תמיד עם תכשיטים עליי.

אילו תכשיטים לקחת איתך להישרדות?

להישרדות עומר עיצב לי שרשרת מושלמת עם הכיתוב SURVIVE שכל בן אדם שני מהמתמודדים ומההפקה ניסה לגנוב לי אותה או ביקש אותה אחרי המשחק! כולם שם נדלקו על השרשרת והיא הייתה כל כך סימבולית בשבילי שם שהיא הזכירה לי את הבית וגם את הכוח שיש לנו כבני אדם, לשרוד במצבים קיצוניים.

חוץ מהשרשרת, ענדתי גם 2 טבעות שאני מאוד אוהב. טבעת של BE.OM – כסופה עם רקיעות בעיצוב אישי ואת טבעת ה VIBE מהקולקציה החדשה שלנו!

מייקל לואיס תמונה: The cr3ators
מייקל לואיס תמונה: The cr3ators

מה אתה יכול לספר על הקולקציה החדשה?

הקולקציה החדשה שלנו מושפעת משילוב של חומרים. אני מאוד רציתי לשלב כסף עם זהב.

אחר כך התחלנו לחפש השראה ובסופו של דבר ננעלנו על עיצוב שהרגיש נכון לשנינו. מה שיפה בתהליך עיצוב של תכשיט, הוא שהכל משתנה בכל רגע נתון וכל פרט קטן משנה את התכשיט לגמרי. רמת הדיוק והאהבה שאתה נותן לג'ול כ"כ חשובה ברמת הנראות, שהאסתטיקה שהעין שלנו מקבלת מהתכשיט עצמו צריכה להגיע לנשמה של אותו אדם. תכשיט מרגש זו המטרה!

האם אתה רואה את עצמך ממשיך לעסוק בתכשיטים?

בוודאי. זה כבר חלק בלתי נפרד ממני.

תכשיט אהוב?

התכשיט האהוב עליי היא הטבעת שעומר העניק לי, שיושבת לי על הבוהן ואף פעם לא יורדת.

בלעדיה אני מרגיש ערום 😊

מייקל לואיס תמונה: The cr3ators
מייקל לואיס תמונה: The cr3ators

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך

קניות (Jeweller Market)
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il