Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
אבני חןמגזיןמרכז הידע

היתרונות בשיבוץ אבן מואסניט בטבעת

moissanite מואסניט הפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות. המון זוגות בוחרים בה עבור טבעת האירוסין שלהם במקום היהלום המסורתי. מואסניט היא אבן סינטטית המתאימה לכל מי שרוצה מראה של יהלום בשבריר מהמחיר.

להלן כמה מהיתרונות שתוכלו לקבל מטבעת מואסניט

יותר זול מיהלום

מחירו וערכו של יהלום תלויים ב -4 C שלו (Cut, Color, Clarity and Carat). אלמנטים אלה פועלים יחד ליצירת היופי והברק של האבן. מכיוון שיהלומים הם בעיקר טבעיים ולא מלאכותיים, הם יכולים להשתנות מאוד במחיר, בערכם ובאיכותם.

מצד שני, רוב המואסנייטים נוטים לאותו המחיר, למעט כאשר שתי אבנים שונות בגודלן ובליטושן.

נוצץ יותר מיהלום

אחד הדברים החשובים ביותר ביהלום הוא הניצוץ באור טבעי. כאשר האור משתקף על היהלום, הוא מתפזר כדי ליצור את המראה הנוצץ שכולנו מכירים. עם זאת, אם נשווה יהלום למואסנייט זה לצד זה, תהיו מופתעים  לגלות מואסניט מנצנץ יותר!

למואסנייט יש פיזור אור מעולה, אפילו גדול יותר מאשר היהלום הממוצע. למעשה, המואסנייט מקבלת ציון מעט גבוה יותר מיהלום במדד מקדם השבירה של האור אז אם אתם מחפשים טבעת נוצצת כדאי לבחור במואסניט.

ידידותי לסביבה, כשמדובר באבני חן אשר מגודלות במעבדה אין צורך בכרייה. תמונה:pixabay

חזק כמעט כמו יהלום 

אנשים רבים בוחרים ביהלומים כי הם קשים ועמידים, יהלומים מדורגים 10 בסולם מוס, מואסנייט היא גם בחירה מצוינת לענידה יומיומית. דרגת הקושי שלה היא 9.25-9.5 בסולם מוס והיא הקרובה ביותר בכל החומרים בטבע לדרגת קשיותו של היהלום.

ידידותי לסביבה

מוסוניט טבעי הוא למעשה די נדיר. בעקבות זאת כל מואסניט הזמין למכירה כיום גדל במעבדה.

כשמדובר באבני חן אשר מגודלות במעבדה אין צורך בכרייה, אין מערכות אקולוגיות שנפגעות והייצור אינו דורש עבודה אנושית נצלנית – מה שאומר שאין דאגה בפן האתי הכרוך בהשגת האבן.

בימים אלה, אנשים רבים מחפשים דרכים להקל על ההשפעות השליליות של חיי האדם בכוכב שלנו. קניית אבן מואסנייט במקום יהלום היא עוד דרך לעשות את חלקכם תוך שמירה על המסורת להעניק לאהובכם תכשיט נוצץ שיוכלו לענוד למשך שארית חייהם. בעזרת המואסנייט תוכלו לחסוך כסף ולהרגיש יותר טוב עם התכשיט שלכם.

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך

קניות (Jeweller Market)
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il