Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
מגזין

ההיסטוריה, המורשת והעלות של טבעת אליפות NBA

טבעת אליפות היא יותר מסתם תכשיט. זהו סמל להצלחה, עדות לעבודה הקשה ולמסירות של הקבוצה, ופיסת היסטוריה. ערכן של הטבעות חורג הרבה מעבר לשווי הכספי שלהן, ומייצג את המסע ואת המורשת שהותירו אחריהם האלופים.

היסטוריה

טבעת אליפות בליגת הNBA היא סמל למצוינות. הטבעות חולקו לראשונה באליפות ה-NBA בין פילדלפיה ווריורס ושיקגו סטגס בשנת 1947. מאז, הטבעות הוענקו לשחקני הקבוצה, מאמניה וחברי צוות הניהול המקצועי. טקס הטבעת הפך לאירוע חשוב ב-NBA, שנערך בדרך כלל רגע לפני משחק הפתיחה של האלופה המכהנת בעונה הבאה.

עיצוב הטבעת התפתח עם השנים, כאשר הטבעות האחרונות כוללות מחוות לאירועים או אנשים משמעותיים.

מורשת

טבעת אליפות משמשת כהכרה על כל המאמץ והמחויבות שנעשו על מנת להגיע לרמה הגבוהה ביותר של כדורסל מקצועי. זהו ייצוג של ניצחון על קושי. הטבעות עשויות בדרך כלל מזהב או פלטינה, ויכולות לכלול יהלומים, רובי, אבני ספיר ואבני חן אחרות.

עיצוב הטבעת התפתח עם השנים, כאשר הטבעות האחרונות כוללות מחוות לאירועים או אנשים משמעותיים. למשל, טבעת האליפות של לוס אנג'לס לייקרס 2020 כללה מחווה למורשת הממבה המנטלית של קובי בראיינט. בכל מספר של שחקן יש נחש ממבה שנראה מחליק מאחוריו, כמו גם את המוטו של הקבוצה בכתב ידו של לברון ג'יימס, "להשאיר מורשת" גלוי בצד.

כאשר לקוח המעוניין לקנות טבעת אליפות NBA עבור ארוסתו בתכנית הטלוויזיה PawnStars

עלות

העלות של טבעת אליפות NBA משתנה, אך בדרך כלל נעה בין 10,000 ל-30,000 דולר לטבעת. המחיר תלוי באיכות החומרים המשמשים ובמספר היהלומים\אבני חן המשובצים בטבעת. טבעות ה-NBA היקרות ביותר יכולות לעלות למעלה מ-$100,000 כל אחת. לדוגמה, אלופי ה-NBA לשנת 2019 היו טורונטו ראפטורס, שבחרו בברון לעצב את הטבעת. זו הייתה טבעת אליפות ה-NBA היקרה ביותר שנוצרה אי פעם, (מעל 650 יהלומים משובצים בטבעת) ידועה בשווי הערכה של 100,000 דולר

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך

קניות (Jeweller Market)
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il