Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
מגזין

הטבעת של נועה קירל

סיפור של יוקרה, עיצוב אישי, ורומנטיקה נצחית

נועה קירל, מהזמרות המובילות והמשפיעות ביותר בישראל, קיבלה לאחרונה הצעת נישואין מהכדורגלן דניאל פרץ, ואיתה הגיעה טבעת יהלום מדהימה שעוררה עניין רב בעולם התכשיטים. הטבעת המרהיבה, שעוצבה במיוחד עבורה, משקפת לא רק את האהבה שביניהם אלא גם את החזון והאיכות שהשקיע דניאל בתהליך העיצוב.

עיצוב ייחודי בהשראת האהבה

הטבעת שנועה קיבלה היא יותר מסתם טבעת יהלום – היא סמל לאהבה עמוקה ורומנטיקה נצחית. עיצוב הטבעת כלל שיתוף פעולה קרוב בין דניאל לבין המותג הבינלאומי "Gemma", שהתמחה ביצירת תכשיטים יוקרתיים בהתאמה אישית. תהליך העיצוב ארך למעלה מחודשיים, ודניאל היה מעורב בכל שלב, החל מבחירת היהלומים ועד לאישור הסופי של העיצוב.

יהלומים נבחרים בקפידה

היהלום המרכזי בטבעת הוא מעל ל-3 קראט, ובצדדיו שני יהלומים קטנים יותר שמשלימים את המראה האלגנטי והיוקרתי. כל יהלום נבחר בקפידה, תוך התחשבות באיכות הגבוהה ביותר, והם משובצים במסגרת קלאסית ועדינה שמדגישה את היופי הטבעי של האבנים. העיצוב עצמו מהווה מחווה לאסתטיקה של יוקרה על-זמנית, ומשלב בין מסורת לעכשוויות באופן מושלם.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Noa Kirel‎‏ (@‏‎noakirel‎‏)‎‏

תכשיטים בהתאמה אישית – חוויית עיצוב ייחודית

ההחלטה של דניאל ללכת על עיצוב אישי עבור הטבעת של נועה מצביעה על מגמה הולכת וגוברת בקרב זוגות המחפשים משהו מיוחד וייחודי עבור רגעים חשובים בחייהם. תכשיטים בהתאמה אישית מאפשרים לשלב אלמנטים רגשיים וערכים סמליים בתוך העיצוב, וכך ליצור יצירות שמספרות סיפור אישי ומיוחד. זהו תהליך יצירתי שיכול להעניק לזוגות חוויה מעמיקה ומשמעותית, שבה כל פרט נבחר בקפידה ומשקף את האהבה והחיבור ביניהם.

משמעות הטבעת לנועה ולדניאל

מעבר לערך החומרי של הטבעת, השווי המוערך בכ-150 אלף שקלים, יש לה גם ערך רגשי עצום עבור הזוג. היא מסמלת את ההתחייבות המשותפת, האהבה והתמיכה ההדדית שנבנו במהלך השנים. כל פרט בטבעת נבחר בקפידה כדי להעניק לנועה את התחושה שהיא מקבלת לא רק תכשיט יוקרתי, אלא גם סמל לאהבתם הנצחית.

@noakirel💍♬ צליל מקורי – Noa Kirel

סיפור הטבעת של נועה קירל ודניאל פרץ הוא סיפור על אהבה, השקעה ויוקרה. הוא מהווה דוגמה לשילוב בין עיצוב אישי ויצירתיות לבין חומרים מהאיכות הגבוהה ביותר. זוגות רבים יכולים לשאוב השראה מהתהליך שעברו דניאל ונועה ולשקול גם הם לעצב תכשיטים בהתאמה אישית עבור הרגעים החשובים בחייהם.

האם הכתבה עניינה אותך?

ג'ולר - Jeweller

פורטל כתבות, כלים ומדריכים - בית ובמה לקהילת המעצבים ובעלי המקצוע בענף התכשיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך

קניות (Jeweller Market)
Back to top button
Close

את\ה משתמש בחוסם פרסומות

היי! אנחנו מגזין ג'ולר, אתר מגזין שמציע כתבות תוכן איכותיות בתחום התכשיטים. אנחנו שמחים שאת/ה כאן, ואנחנו רוצים להמשיך לספק לך תוכן מצוין. כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת, אנחנו זקוקים לתמיכה שלך. אם תוכל/י לכבות את חוסם הפרסומות שלך, זה יעזור לנו להמשיך לפרסם תכנים חדשים ומעניינים. אנחנו מבטיחים לך שהפרסומות שלנו לא יפריעו לך לקרוא את התוכן שלנו. הן יהיו קטנות ולא פולשניות. כמובן, אם את/ה לא רוצה לראות פרסומות, את/ה יכול להמשיך להשתמש באתר שלנו עם חוסם הפרסומות. אנחנו פשוט רוצים שתדע/י שזה יעזור לנו להמשיך לספק לך תוכן איכותי. תודה על ההבנה והתמיכה שלך! צוות jeweller.co.il